لکه گیر دستی جیبی مدل Haier Codo

لکه گیر دستی جیبی مدل Haier Codo

توضیحات:

داستان های مارک هایر: Haier در سال 1984 تاسیس شده است ، شماره 1 مارک اصلی لوازم خانگی در جهان است. این شرکت از بنگاه اقتصادی تولید لوازم خانگی به سکویی تبدیل شده است که کارآفرینان را برای کل جامعه جذب می کند. در عصر اینترنت، Haier قصد دارد به یک شرکت شبکه ای تبدیل شود که سیستم محصور شده خود را بروز می کند و به عنوان گره ای که می تواند منابع مختلفی را به هم متصل کند، در اینترنت قرار می گیرد، با هدف ایجاد اکوسیستم های تجارت الکترونیکی پس از تجارت بر اساس تعامل ارزش کاربر برای ایجاد مشترک و پیروزی مشترک برای افزودن ارزش برای همه ذینفعان.
Haier Codo - اولین ماشین لباسشویی جیبی جهان: فقط 215 گرم وزن دارد، می توانید واشر دستی را در کیف دستی یا جیب خود حمل کنید. همراه با یک فناوری ابتکاری شستشوی فشار و فشار که می تواند لکه ها را در مدت 30 تا 120 ثانیه از بین ببرد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک دکمه در بالا فشار دهید تا مقداری مواد شوینده مایع روی لباس پاک شود، مقداری آب در مخزن آب قرار داده و محل لک شده را به آرامی تمیز کنید. این نازل کوچک قسمت کوچکی از آب را آزاد می کند، بنابراین دیگر نیازی به شستن کل لباس نیست بلکه فقط قسمت جزئی کثیف شده تمیز است.
تقریبا همه ما تجربه تلخ کثیف شدن لباسهامون قبل از یک مهمونی خاص و یا یک جلسه کاری مهم و داریم. لکه چای، قهوه و در شرایط بدتر لکه سس کچاب میتونه اون شب و یا اون جلسه رو برای ما تبدیل به یک کابوس کنه. هایر با اختراع محصولی به نام کودو این مشکل برامون حل کرده و شما میتونید فقط کمتر از 5 دقیقه لکه ها رو به صورت کامل از لباسهاتون پاک کنید. ماشین لباسشویی کوچکی که حمل و نقلش خیلی ساده است و تو جیبتون جا میشه و فقط با چند باطری قلمی کوچک کار میکنه. تجربه یک بار امتحان کردن این محصول و پاک شدن لکه ها از لباستون خالی از لطف نیست.


اطلاعات فنی:
مینی لباسشویی دستی سبک
حالت کنترل: کنترل مکانیکی
منبع تغذیه: 3 عدد باتری (AAA)
توان عملیاتی: 700 ضربه در دقیقه
ابعاد : 4.6 × 17.6 سانتی متر
وزن : 200 گرم
کت و شلوار برای لباس ، کفش ، کوله پشتی و ...
امتیاز: صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست، فقط به اندازه یک کف دست، استفاده از آن آسان است، با حداقل استفاده از آب و زمان
کارایی بالا: این ماشین لباسشویی جیبی می تواند لکه ها را فوراً و بدون توجه به جایی که قرار دارید تمیز کند
وزن بسته بندی: 0.394 کیلوگرم
اندازه محصول (L x W x H): 17.60 x 4.30 x 4.30 سانتی متر / 6.93 x 1.69 x 1.69 اینچ
اندازه بسته بندی (L x W x H): 9.60 x 6.80 x 19.20 سانتی متر / 3.78 x 2.68 x 7.56 اینچ


ویژگی ها:
اولین ماشین لباسشویی جیبی
کوچک ترین ماشین لباسشویی دنیا
لکه گیری لباس در هر جایی
از بین بردن لکه ها در کمتر از 5 دقیقه
مناسب برای تمیز کردن لکه های چای، قهوه، غذا، سُس و ...


اقلام همراه:     
ماشین لباس شویی جیبی 1 عدد
پد مخصوص 1 عدد