کاردک یخ زدایی شیشه خودرو مدل C-12V

کاردک یخ زدایی شیشه خودرو مدل C-12V

توضیحات:

پاک کردن سریعتر تمام پنجره ها و آینه های جانبی، هیچ چیز بدتر از این نیست که از خواب بیدار شوید و آماده شوید تا روز را شروع کنید و سپس به بیرون ماشین خود بروید و مجبور شوید با از بین بردن یخ دور تا دور از شیشه های خودرو، ما بهترین و اسان ترین راه حل ممکن به شما برای تمیز کردن سریع تمام شیشه های خودرو خود در هوای برفی سرد را ارائه می دهیم. صرفه جویی در زمان و تمیز کردن یخ از شیشه اتومبیل یک چالش در زمستان است. یخ ذوب کن گرم شونده 12 ولت فندکی برای ماشین دارای یک المنت گرمایشی داخلی است که برف را ذوب می کند و یخ را زودتر از جلو پنجره ها و شیشه های اتومبیل شما بر می دارد. یخ و برف را حتی در تاریکی ذوب کنید. سیم 12 ولت فندکی با طول 15 فوت است و به فندک متصل می شود تا به اسانی به پنجره های اتومبیل برسد. راحت و آسان، لیسه دستگاه یخ ذوب کن،  راه حل بهتر و آسان تری را ارائه می دهد. این ابزار می تواند هدیه ایده آل کریسمس شما باشد یا فقط یک هدیه در روز پدر یا به دوستانتان یا اشنایانتان باشد که در مکان برفی و زمستانی زندگی می کنند. کیفیت بالا دستگاه از مواد مرغوب و سازگار با محیط زیست ساخته شده است. لیسه دستگاه یخ ذوب کن فوق العاده محکم ، بادوام ، ضد یخ و سبک است. ایده بزرگ هدیه برای خانواده یا دوستان خود، بدون خراش شیشه خودرو و کامیون در صبح وقت زیادی را صرفه جویی می کند و قبل از اینکه خودرو شما گرم شود تا یخ زدایی شیشه جلو خودرو شما کاملا تمیز باشد. ایده و هدیه عالی و لوازم جانبی زمستانی اتومبیل برای کسانی که برف و یخ زدگی زیادی دارند، می توانید با خرید دستگاه یخ ذوب کن هدیه ای مناسب برای دوستان و اعضای خانواده خود داشته باشید!


مشخصات فنی:
مواد: ABS + PVC + آلیاژ آلومینیوم
ولتاژ ورودی: 12 ولت
مصرف برق: 18 وات
زمان گرمایش: در عرض 3 دقیقه
دمای گرمایش: تا 60 درجه
طول کابل: 4.3 متر / 14.11 فوت
وزن مورد: 211 گرم در 0.46 پوند
اندازه بسته بندی: 26.8cm x 10.5cm x 5.4cm / 10.55in x 4.13in x 2.13in (L x W x H)
وزن بسته بندی: 267 گرم - 0.59 پوند
خصوصیات:
هدف یخ اسکرابر طراحی شده برای کمک به شما در از بین بردن یخ و برف روی بدنه ماشین به موقع، به سرعت و به راحتی برای اطمینان از رانندگی ایمن و لذت بخش در زمستان.
صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در مصرف نیرو در مقایسه با یخ تراش سنتی و برس برفی که مدت زمان طولانی برای پایان کار تمیز کردن صرف خواهد شد، این تراشکاری با اتخاذ یک طرح گرم برای ذوب شدن یخ و برف ضخیم می تواند به طور موثر در روز و زمان شما صرفه جویی کند.
طراحی مناسب همراه با یک لاستیک لاستیکی ضد خراش برای کمک به شما در از بین بردن و تمیز کردن بقایای برف و یخ ذوب شده یا آب باران بدون آسیب رساندن به پنجره شیشه، شیشه جلو اتومبیل و رنگ بدنه. (به راحتی می توانید برف را تمیز کنید و به شیشه خودرو  شما آسیب نمی رساند)