یخچال و فریزر خودرو کولکو مدل DC-35T

یخچال و فریزر خودرو کولکو مدل DC-35T

اطلاعات:

Colku یک تولید کننده برتر OEM/ODM در زمینه یخچال و کولر گازی قابل حمل است. که سیستم مدیریت کیفیت بین المللی IS09004 را به شدت پیاده سازی می کند. در سال 2006، Colku Electrical appliance Ltd تأسیس شد. در اینجا، Colku دارای الزامات دقیق انتخاب مواد، تجهیزات اتوماسیون پیشرفته، کارگران مجرب تولید و سیستم مدیریت مقیاس است. با سیستم کنترل استاندارد تولید، خط مونتاژ کارآمد و سیستم تست پیشرفته محصول. توسعه ابزار سنگ زنی، کمپرسور، پردازش فلز، قالب گیری تزریقی، رنگ آمیزی تاول، و غیره ، از مواد اولیه تا محصولات نهایی، سیستم کنترل کیفیت ما تمام جنبه های تولید را پوشش می دهد. در عین حال، ما به گسترش مقیاس تولید، بهبود کیفیت محصول و ارزش ان ادامه می دهیم.

یخچال ماشین colku DC-35T مدل جمع و جور، اندازه آن به راحتی به شما امکان می دهد یخچال را در هر مکانی نصب کنید. درب و مخزن یخچال ماشین از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در معرض خوردگی نیست. برای سهولت حرکت، یخچال اتوماتیک colku DC-35T دارای دسته های پلاستیکی جانبی است که برای کاهش سایز کلی تا می شوند. یخچال مجهز به روشنایی داخلی و چفت و بست برای ایمنی و ایمنی در جاده ها است. دارای کمپرسور بی صدا و قابل اطمینان است که در شیب های تا 30 درجه در آسانسورها و سرسره ها کار می کند. یخچال ماشین کمپرسور colku DC-35T (33 لیتر.) مجهز به برق 12-24 DC می باشد و دارای حالت توربو برای محصولات که حالت خنک کننده سریع می باشد. دارای یک گواهینامه CE است که تأیید می کند که محصول مطابق با الزامات اساسی دستورالعمل های اتحادیه اروپا و استانداردهای اتحادیه اروپا است، و همچنین اینکه این محصول مراحل ارزیابی انطباق با رعایت استاندارد را گذرانده است.

Colku DC-35T-محبوب ترین مدل یخچال خودکار کمپرسور ، بهترین نسبت قیمت / کیفیت. حجم 33 لیتر است ، منبع تغذیه جهانی است. DC 12/24، و 220AC شهری، این مورد از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است، از شوک نمی ترسد.

کمپرسور اصلی Colku انجماد عمیق را فراهم می کند، از ارتعاش نمی ترسد، چرخش ثابت 30 درجه مجاز است. برای کنترل، یک صفحه کنترل دیجیتال ارائه شده است که با آن درجه حرارت داخل یخچال تنظیم می شود.


ویژگی ها:
حجم 33 لیتر
محدوده دما از تا -18
کمپرسور اصل خنک کننده
قدرت 40 وات
مبرد R134a سازگار با محیط زیست
حداکثر شیب کمپرسور تا 30 درجه
منبع تغذیه 12/24/220
ابعاد (عرض D ارتفاع H ارتفاع) 540 37 379 45 455 میلی متر
ابعاد حمل و نقل (عرض D ارتفاع H ارتفاع) 595 4 435 5 515 میلی متر
وزن 12 کیلوگرم
وزن بسته 15 کیلوگرم


مزایا:
حالت توربو / اکو
نسبت قیمت و کیفیت
کمپرسور قدرتمند و قابل اعتماد
فضای کافی - حجم 33 لیتر، غذا و نوشیدنی همیشه در دمای مورد نیاز خواهد بود
بدنه پلاستیکی مقاوم
منبع تغذیه جهانی 12/24 DC
کنترل پنل دیجیتال
حفاظت از تخلیه باتری
رول دائمی 30 درجه مجاز است
قابلیت تنظیم دما از + 10 تا - 18 درجه سانتیگراد


توصیه ها:
هنگام روشن شدن موتور خودرو، یخچال را خاموش کنید.
اگر ابتدا مواد غذایی و نوشیدنی ها را در یخچال ثابت فریز می کنید، سپس آن را به یخچال قابل حمل منتقل می کنید، انرژی باتری ذخیره می شود. فقط برای حفظ محتوا در حالت مطلوب هزینه می شود.