اجاق و ظرف سفری مدل PGS

اجاق و ظرف سفری مدل PGS

توضیحات:

این ست آشپزی مناسب برای یک یا دو نفر بوده و می تواند تمامی نیاز های شما به لوازم پخت پز در کمپینگ را تامین کند. وزن بسیار سبک این پک کامل به همراه جنس مرغوب آن، باعث فروش قابل ملاحظه و محبوبیت آن شده است. به دلیل کوچک بودن، می توان از آن به صورت انعطاف پذیر در مکان های مختلف استفاده کرد. حمل و نقل ان آسان است. سوخت متانول بهترین و تمیز ترین نوع در بین انواع مختلف سوختهای الکلی است. در مواقع اضطراری میتوانید تقریبا از هر چیزی که بالاتر از 70 درصد الکل دارد، برای تامین سوخت آن استفاده کنید. این ست آشپزی با الکل اتانول یا اتیلیک (اتیل الکل یا دندریت الکل) روشن می شود، که ارزان، ایمن و در دسترس است. اتانول تمیزتر است، در حالیکه دندریت الکل مقدار کمی مواد دیگر دارد. حدود % 10-15 آب با دندریت الکل برای کاهش سیاه شدن قابلمه، مخلوط می شود. این اجاق طراحی ساده ایی دارد به این معنا که همیشه کار می کند بدون اینکه بشکند یا خاموش شود. با وجود تغییر آب و هوا، باد به آسانی روشن می شود. ماهیتابه های کوچک این ست آشپزی به راحتی می جوشند، و در برابر خرابی فنی مقاوم است. این ست آشپزی با سوخت الکل و بدون دود است و سازگار با محیط زیست و مورد علاقه دوست داران انرژی های پاک می باشد.

مشخصات اجاق:
وزن: 1000 گرم
نوع سوخت: الکلی

توضیحات سوخت:
انواع الکل قابل استفاده: اتانول ، اتیلیک ، اتیل الکل ، دندریت الکل
نکته: تقریبا از هر چیزی که بالاتر از 70 درصد الکل دارد، برای تامین سوخت آن استفاده کنید
شعله پوش: دارد
نوع پایه پخش: مخزن اجاق الکلی استیل خاص و پایه قراری گیری اجاق الکلی فلزی (فولاد کوره ای)
مناسب برای: دو نفره
زمان جوش آب: 8 تا 9 دقیقه
سایر توضیحات: اجاق الکلی موجود در ست فوق قادر است تا در مدت زمان تنها 8 تا 9 دقیقه یک لیتر آب مورد نیاز برای تهیه قهوه ، چای و یا سوپ را به جوش آورد.

مشخصات ظرف غذا:
ابعاد: 30x16x9 سانتیمتر
تعداد: 2 عدد
جنس: تفلون
حجم: کوچک
دستگیره: دارد
توضیحات دستگیره: دستگیره از چوب گردو یا بلوط می باشد (لاکچری)
قابلیت گرم نگه داشتن: دارد

سایر توضیحات:
این یک ست اشپزی کوچک و در این حال زیبا، کم جا، سبک و انتیک هست.

اقلام همراه:
دو ماهیتابه تفلون (12 سانتیمتری) با دو دسته چوبی دو تکه و 4 پیچ اتصال برای مونتاژ دسته ها
دو اجاق الکلی ویژه با امکانات بالا و باور نکردنی
یک چهار پایه قابل حمل سبک برای قرار گیری اجاق و ماهیتابه ها از فولاد خاص

ماهیتابه:
به منظور جابه جایی راحت ماهیتابه در این ست دو طرف دسته ماهیتابه از جنس چوب خاص استفاده شده است که در زمان گرم شدن ماهیتابه، گرما را به دست اشپز منتقل نکند.

چهار پایه فلزی:
چهار پایه (شاسی) این ست آشپزی کم حجم از جنس فلز (فولاد با الیاژ خاص کوره ای) مقاوم ساخته شده است که در عین مقاومت بالا از وزن بسیار کمی برخوردار است.

اجاق الکلی:
داخل هر اجاق الکلی از الیاف خاص به همراه یک توری محافظ به صورت پرسی استفاده شده که در هنگام استفاده کارایی بالایی داشته باشد.
روی هر اجاق الکلی دور تا دور کوره مرکزی چندین سوراخ با فاصله مساوی گذاشته شده تا در زمان روشن کردن اجاق سرعت عمل روشن شدن و گرمایش شعله بالا برود و زمانی برای گرم کردن کتری و ظروف غذایی و پخت و پز اتلاف نشود.
روی هر اجاق الکلی یک صفحه چرخشی متحرک پرس شده که در زمان روشن کردن اجاق الکلی با چرخاندن ان به سمت چپ و راست قطر سوراخ های پخش شعله را کم و زیاد کنید تا بدین صورت درجه گرما دلخواه خود را کنترل کنید.
وظیفه دیگر این صفحه چرخشی متحرک کار دسته اجاق الکلی را انجام می دهد جنس این صفحه چرخشی متحرک از الیاژ استیل خاص است تا بتواند با ایمنی کامل و بدون نیاز با استفاده از دستگیره های پارچه ای و ... اجاق الکلی فوق را نیز جا به جا کرد.
همچنین بر روی هر اجاق الکلی دو درپوش متحرک با دسته استیل به صورت جدا قرار دارد تا زمانی که از اجاق الکلی استفاده نمی کنید به راحتی با گذاشتن ان بر روی اجاق الکلی از تبخیر شدن الکل در هوای باز جلوگیری کنید و این سوخت پاک برای شما در زمان استفاده دوباره ذخیره شود.